reklama

Stretla som Olivera Twista

Naozaj. A nielen jedného. Niektorí mi utkveli v pamäti a nie a nie z nej von. Vidím ich pred sebou, keď mi ich niečo  pripomenie. Najčastejšie sú to dvaja istí Oliverovia, no pochybujem, že také sú ich mená. Totiž jeden je z arabsej krajiny a druhý je dievča.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Oliver Twist bol chlapča s dobrým srdcom a nedobrým osudom. Je to len fiktívna postava, ale pán Dickens do nej určite vložil kus vtedajšej reality. Myslím, že na svete je ešte stále pomerne dosť Oliverov Twistov. Ja som stretla dvoch, ale musí ich byť viac.

Prvým bol chlapec zhruba v mojom veku. Predával také drevené hady, čo sa pohybom ruky zvlnia a pôsobia ako živé. Nevyzeral, že by ho to bavilo, ale snažil sa. V očiach mal však niečo iné. Nejaký nesplnený sen, túžbu zmeniť osud.

Druhým bolo dievča. Pár obcí cesty od nášho mestečka je dedina, v ktorej majú striptízový bar. Jedného dňa, keď som šla autom okolo, vo dverách jeho budovy stálo dievča. Malo dlhé rozpustené vlasy, na sebe len veľké biele pánske tričko a bosými nohami nehybne stálo na prahu dverí. Pohľad uprený kamsi do ďiaľky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ktovie čo je s nimi dnes. Sú šťastní?Hoci som väčšinou zahĺbená do problémov, ktoré sa týkajú môjho životné priestoru, občas sa mi Oliverovia nepozorovane vkradnú do mysle.

Andrea Vaľková

Andrea Vaľková

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kráčam cestou-necestou, vo vreckách mám pár drobných mincí a po boku priateľov. Mám síce len batoh plný snov a trochu miesta v kútoch prázdnych okrajov, no práve preto kráčam svetom-gombičkou,aby som našla pre svoj život pár reálnych základov. Zoznam autorových rubrík:  Zo životaCestyReflexieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu