reklama

Na čo myslia stredoškoláci

Na čo myslia stredoškoláci v tú istú chvíľu na poslednej hodine dňa - literatúre  - a sú ochotní napísať to na zdrap papiera a hodiť to do klobúka , aby sa potom náhodne vyťahované zdrapy čítali a zapisovali vo vyšlom poradí? Takto totiž vznikali kedisy a vlastne aj dnes dadaistické básne. Toto je naša druhá, lebo prvá skončila mojim pričinením niekde na mestskom smetisku, v lepšom prípade v recyklovanom papieri. Aj tak tamtá nestála za to, ale táto stojí.(Pre ten kokaín na konci: to sú len  myšlienky nič viac!!! )

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Svieti mi slnko do očí, možno raz zaniknem 

krásny jesenný deň 

na čo asi básnik myslel keď tieto slová písal

možno len tak ticho

sedel a chvíle svoje v duchu rátal

nič nestíham

ach, ten čas ale pomaly letí

mobil

dnes mám dobrý deň veď život

je celý krásny

svetlo nám uniká melódie času

telesná výchova, fúha ale toto

vtáky robia qui qui slnko svieti vietor fúka

vodné hodiny vodnaté halušky

únava páni nech už všetko skončí

ja tu už nie som hoci vidíte ma sedieť

prázdniny listy padajú a končí jeseň

prečo je to tak že ma stále nikto nemá rád

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

a to je pravda

už koniec dosť!

a čo dnes večer?

kokaín

Andrea Vaľková

Andrea Vaľková

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kráčam cestou-necestou, vo vreckách mám pár drobných mincí a po boku priateľov. Mám síce len batoh plný snov a trochu miesta v kútoch prázdnych okrajov, no práve preto kráčam svetom-gombičkou,aby som našla pre svoj život pár reálnych základov. Zoznam autorových rubrík:  Zo životaCestyReflexieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu